Anneeadayi3 Kızlar hamileliğiniz nasıl gidiyor dışarıdan yemek yediğiniz oluyor mu ben evde yemek yapamıyorum iğreniyorum diğer durumlar nasıl bebeği hissediyor musunuz
Mertsmother Anneeadayi3 ben bazı günler yapabiliyorum coğu zaman yapamıyorum ailemde yok sayılır dışarıdan yemek zorunda kalıyorum eşim içinde üzülüyorum evde yemek yapamadiığım için sulu hissediyorum kendimi :( tam anlamıyla hissetmiyorum
Filiz-kkn04 Anneeadayi3 bel agrım var halsizlik var bazen bende tiksiniyorum eşim dışardan söylüyo bi kaç kere hissettim tabi bebekse
Anneeadayi3 Mertsmother bende aynı şekilde ailem şehir dışında kendi yaptığım sulu yemeklerden tiksiniyorum biber soğan kokusuna asla gelemiyorum o yüzden dışarıdan yediğimiz oluyor
Anneeadayi3 Filiz-kkn04 ilk gebeliğim olduğu için nasıl hissedirim merak ediyorum Daha hissetmedim ben erken diyorlar bakalım
Filiz-kkn04 Anneeadayi3 benimde ilk gebeliğim böyle seyirme gibi bişey di pıt pıt vuruyo gibiydi sanki ama bilmiyorum belki başka bişeydir
Anneeadayi3 Filiz-kkn04 duygu değişimleri yaşıyor musunuz peki ya benim bazen çok sinirli olduğum oluyor bazen duygusal değişiyor yani zaman zaman
Filiz-kkn04 Anneeadayi3 benimde öyle herşeye aglıyorum çok çabuk sinirleniyorum sinirlenmicem şeylere bile sinirledniğimi fark ediyorum