Kizlar dün de post acmistim pembe akıntı diye 2 gün önce top seklinde lavaboda açık pembe akıntım oldu daha sonra akşam üstü bir daha oldu ama ikincisi daha açık renkteydi o günün akşamı beyaz akıntım oldu 1 kez kez sonra olmadı normalde benim yumurtlamam 2 gün sürerdi neyse bu akintimin olduğu gün kasık ve bel ağrılarım oldu su an 3 gündür karnimda sislik var sol gogusum hassas ve sanki 3-4 aylık hamileymisim gibi duruyor . Reglim biteli 7 gün oldu . Bat 29 Aralik . Sizce hamile miyim ?