mervemurat16 benim bebeğim 7 günlük şuan . Her bebekte pişik durumu tabiki farklıdır ama bez kalitesi aynı hani . Ben sık sık değiştirmeme rağmen bez sürekli suyu kıyafetine çıkarıyor. Suyu emme özelliği hiç yok sleepynin . Gün de kaç kez kıyafet değiştirmek zorunda kalıyorum aldım paket bitsin diye bekliyim dedim ama yok yani . Bugün Molfix aldım bir de onu deniycem . Sleepy anliycaniz pişik yapmadı ama suyu hiç emmedigi için altını az geç degistirsem anında pişik yapacak bir bez . Tavsiye etmiyorum o yüzden