Figen-7272 bugün itibariyle 38+0 oldum ama psikolojik olarak gayet iyiyim bebeğimi merakla bekliyorum yüzünü göstermediği için kime benziyor heyecanı var. Sağlıklı olması en önemlisi. Adet sancısı gibi sancı bende de oluyor sıcak basması terleme başladı geceleri. Bebeğinizi düşünün bence psikolojinizi bozan kişilerden işlerden uzak durun. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏