Tugce-K Kızlar merhaba, 11+3 haftalık gebeyim. Bugün Fetal Dna için kan verdim. İnşallah iyi sonuçlar alırım. Aranızda Fetal Dna yaptıranlar sonucunuz ne zaman aldınız? Bana 10-12 iş günü içinde çıkar dediler ama daha erken alanınız var mı?
Efem2013 Tugce-K Güzel haberleriniz olsun 🙏 ben 1 Aralık’ta kan verdim, bugün aldım sonucu. 9 iş günü, 13 normal gün yani
Tugce-K Guzelanne00 hadi ya çok hızlı olmuş sonuçta inşallah güzeldir😊🙏🏻 bu arada hangi firmaya yaptırmıştın? Benim ki nipt plus