Merhaba kızlar 3 gündür kuvvetli bir öksürük vardı bende dün ve bugün de kasıklarıma ara ara sancı giriyor çok şiddetli bir sancı değil ama sancı yani çok kısa sürüyor. Sebebi öksürmem mi yoksa daha kötü bir durum olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı biraz korkuyorum 😔