Kızlar antalyada yaşıyorum burada doğalgaz yok malesef o yüzden ısınma sıkıntısı var biraz ocak ortalarında doğum var tam soğuk döneme denk geliyor evde klima ile ısınma sağlıyacaz ancak ama bebeğin hava değişimine maruz kalsın istemiyorum evinde klima kullanan varmı ne şekilde kaç derece ne kadar sabitlikte kullanmak gerek yardımcı olursanız çok iyi olur ☺️