FgD Kızlar bu ay beyaz akıntım, gögüslerimde hassasiyet vardı. Bilmiyorum ama içim bir garip reglem bugün yani 14 aralık olmadım yine beyaz akıntım var. Test yaptım pro doctor negatif çıktı. Sizce olma ihtimali var mı?
Hulo2105 FgD canım bende de o belirtiler vardı 3 gün gecikmeyle bende prodoctor yaptım pozitif çıkmıştı. Belki daha erkendir senin ❤️
FgD Ayy inşallah güzel haberler alalım 🧡 8aydır deniyoruz ilk aylar çok takılıyordum ama şimdi boş vermiştim bu ay bir heyecanlıyım inşallah 🐣