_annee Ya dolmuşa binmiştim cok kalabalıktı, yanlıslıkla biri karnıma carptı , bişi olmaz deil mi😔 iyi seyler düşünecem
mervemurat16 _annee birşey olmaz merak etmeyin çok şiddetlimiydi.Karnınız ağrıyor mu şuan yoksa anlık bir ağrı mı oldu?
Elff0 _annee çok sertmydi karnın falan ağrıyor mı veya kanaman varmı yoksa eğer birşey olmaz insallah
_annee mervemurat16 Elff0 yani az bi agrıdı suan gecti gibi, şiddetli agrım yok suan, ama cok korktum
mervemurat16 _annee kıpırdıyorsa problem yok zaten bebeğin içinde bulunduğu sıvı dış darbelere karşı koruyor zaten onu merak etmeyin
_annee mervemurat16 ay cok saolun yaaa, bundan sonra elimde poset tasıyacagıma , sırt cantası takacam, sürekli elim karnımda olsun diye, dolmusta ayakta kalırsam yani
mervemurat16 _annee aynen kalabalığa girince eliniz karnınızda dursun daha iyi oluyor ben öyle yapıyorum.2 kez eşim uyurken eliyle vurdu karnıma 1 kerede kapı koluna çarptım hatta kızardı karnım ama şükür birşey olmadı bebişe