Ben 7 yıldır kullanıyorum 25 haftalık hamileyim öğrendiğim ilk andan beri içmiyorum. Bazen canım sıkılsa da boşver bebeğimden kıymetli değil diyorum. Normalde bırakma iradem hiç yoktu ama Allah sabrını veriyor. İçenler de günde 1-2 içse sanırım sorun olmaz.