Meliha06 10+3 regl olacakmış gibi karına arada gelen ağrı normal mi arkadaşlar bide 42 kiloyum 10+3üm kilo alabilir miyim?
Adenala Meliha06 Normaldir bebek yerleşiyor rahim genişliyor çünkü kilo alırsınız daha yeni hamilesiniz bebek gram gram alıyor zaten 30. Haftadan sonra hızlı şekilde alıyor
Minigiim-vebenn52 Meliha06 Regl gibi ağrı bilemedim ağrı oluyo ama çok şiddetli ise doktora görünün bence ilk haftalarda çok şiddetli olmuyo cünkğ
Denizm Benimde öyle olmuştu doktorum bebeğin rahimde tutulduğu için öyle olduğunu söylemişti siz genede bir doktora başvurun 😊