cennettemel gittim, kafasının yapısal olarak küçük olduğunu düşünüyorlar. Kafa içi yapısı hakkında olumsuz bisey demediler, kesesi, plasentası falan normal denildi ancak önümüzdeki haftalarda da geriden de gelse ilerleme olması gerekiyor aksi halde sıkıntıymış, onu takip edeceğiz. İnşallah ilerleme kaydeder, çok üzülüyorum.