Benimde sadece karnı bir hafta geriydi doktor hep normal diyordu ama ben kağıtta kendim okuyordum. Bir kere devlete gittim o haberiniz var mıydı dedi bende görüyordum dedim başka bir şey diyemedim. Kaşar falan yiyordum işe yaramamış demkki kabak çekirdeği çok yedim düzeldi çok şükür