Arzutasci Kizlar 2 ay önce düsük yaptim ve kürtaj oldum adet görmedim ve bir kac gündür midem bulaniyor bügün test yaptim ve hamile oldugumu ögrendim benim gibi böyle birsey yasayan var mi
ikiprensannesi53 Arzutasci doktora git muayene ol belki eski gebelikten kalandır yada gebesindir hakkında hayırlısı olsun
Shf Arzutasci ben 3 ay geçtikten sonra hamile kaldlm. İlaç tedavisi alıyordum o sırada. Doktorum kendi söylemişdi 3 ay somra kala bilirsin. Ben ama gördüm kürtajdan hrmen sonra hamile kalanlar da var hiç adet görmeden bile. Allah hakkınızda hayıtlısını etsin
Cennet-donder Arzutasci kaç haftalıkken kürtaj oldunuz bazen beta hcg sıfırlanmadığı için pozitif çıkabiliyor
Arzutasci Shf aynen banada üc ay sonra tekrar gebe kalmam daha iyi olur dedi … bügün testim pozitif cikti
Arzutasci Cennet-donder adet hesaplanma yapinca 8 haftalik olmam gerekiyordu fakat bebek 5 haftalikti
Cennet-donder Arzutasci ben de düşük yaptım beta hcg nin sıfırlanması 2 ay sürdü o yüzden sordum inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Selinmoon Arzutasci adet gördükten sonra hamile kalman daha sağlıklı olurdu sanki en azından her şey temizlenmiş oluyor ben öyle yapmıştım . Ama olsun doktorla görüş bakalım belki bir sorun olmaz 🌸
tugbakguns Arzutasci hayır görmedim. Kürtaj sonrası 40-50 gün içinde adet görmeniz gerekiyor demişti doktor