Nergiz7 haftaya giriyorum kızlar, dr Haziran da doğum olucak dedi, benim gibi Haziran anneleri var mı ? 🤰🏻🤱🏻🥹🥲 cinsiyeti öğrenmek için de sabırsızlanıyorum üff 😁 kız napcaz anamm
esmerrmm Nergiz7 bende bugun tam 13 haftaligiz sezeryan dogum olucak ,hesabima gore haziranda dogum zaman cabuk gecsin 🥲 , cinsyeti bnde ogrenmedim devlette gec soyluyorlar oda detaylida 🫠
Naciyemutlu Nergiz7 18 Haziran vaktinde gelirse tam kurban bayramı o da 🥳13+2 yiz. Salı günü görmeye gideriz bakalım cinsiyet görülür mü meraklardayız. Arkadaşım 12. Haftasında erkek olduğunu öğrenmişti o da haziran bebeği olacak
Dmrhzn Cylnglsn aynıyız bugün 14+2 son adet tarihim 6 Eylül cinsiyetini bilmiyorum çok merak ediyorum 3 ocakta gidicem o zamana kadar 17 haftalık olurum
Nergiz7 Naciyemutlu genelde 14-15 haftalıklarda belli oluyormuş 🤷🏻♀️ hatta 16. haftasında öğrenen bile varmış. Bakalım, sağlıklı ve hayırlı evlat olsun da.. 🤲🏼
mltmtrkl Hellooo bir haziran annesi de beniim. Bebişkom 14+4 inşallah haziranın ilk haftası kucağımda olur hepimize Allah yardım etsin kızçeler 🤍
Symnr166 Bizde 10+2 yiz haziran sonu temmuz başı gibi doğucak sanırım tam zamanında gelirse 9 temmuz kendim gibi yengeç burcu yaptım çocuğumu🥳😀
Symnr166 10 haftalıklar sizde de ara sıra hala kasıklarda kasılma oluyor mu? Bide belim kalçalarım falan ağrıyor bacaklarıma kadar hatta