Prmdkanneee Arkadaşlar görmek istediğim için mi aşırı silik bi çizgi görüyorum yoksa var mıdır, regl günüm yarın bugün çok hafif pembe leke geldi devamı Yok şu anlık
Miracleee Prmdkanneee bende gördüm çok silik. Benim ilk yaptığım testim gibi bu da. İnşallah kan verince de çıkar 🤲
Prmdkanneee Syda78 gerçekten mi yaa, kendim doktorun yanında çalışıyorum ama artık utanıyorum kadina kan vereyim demeye 😂 yarın tekrarlayayım mı bariii insallah vardır yaa
hayalim35 Prmdkanneee valla bn gördüm bilemiyorum bn adetime 4 gün varken yaptım böyleydi snra adetime 1 gün kala sabah ilk idrarla yaptım net kırmızı çizgi çıktı inş vardır seninde
Bsr1905 Bende gördüm sanki ben olsam yarını bekleyemezdim hızlı gebelik testi al birde onu dene yakınlarda eczane varsa tabi hatta iki üç tane almakta faydalı bazıları bozuk çıkıyor
Denizm Ben 3 kere evde test yapmıştım 3 de negatif çıktı iki hafta sonra hastaneye gittim bir aylık hamile olduğumu söyledi doktor testlere pek inanmıyorum en iyisi hastaneye gitmen canım
Prmdkanneee Denizm yaa hayırlı olsun size o zaman insallah benimde öyle olur bir gün daha bekleyeyim ben 😇
AnneAdayi27_ Fotoyu siyah beyaz yaparsan daha net görülebilir ama bence de çok hafifte olsa bir çizgi gördüm bende umarım gönlüne göre olur 🌺
Esragok-k1 Prmdkanneee bende en son 25 Eylül olmuştum 25 Ekim de hızlı test yapmıştım hemen çıktı akşam gittim kan verdim ortada çıktı canım kan ver istiyorsan