mrsmom_ Hlimee aspirin zaten kanama yapıyor o yuzden iğne verdi doktor banada kullanıyorum ben endişelenmeyin bebek icin herşey🥰
Aseer Hlimee ben de kullanıyorum. Genetik testte pıhtılaşma çıkmadı ama 5 tane kaybım olduğu için dr kalp atışını duyduğumuzdan beri oksapar kullandırıyor.
Mnktrtamnk Ben kullanıyorum 29. Haftadayım hergün 4000 lik öğrenir öğrenmez başladım. İki günde bir coraspirin alıyorum. Sorunuz varsa yanıtlarım seve seve