CKATAR Bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ama o annelik moduna giremedim bir türlü sadece bende mi oluyor bilmiyorum karnım boşmuş gibi hissediyorum
fadiyee CKATAR içinizi ferah tutun zaten çok yeni daha olumsuz şeyler düşünürek kendinizi strese sokmayın aksine tam tersi kendinizi motive edecek şeyler düşünün 🥰
Ulviyedlnn CKATAR kalp atışlarını duyunca ultrasonla görünce haraketlerini hissedince karnın şişince anca annelik içgüdüsü geliyor zaten daha çok yeni içini ferah tut 🥰♥️
Boncukk123 CKATAR ☺️ Canım cok normal ben 17+4 üm sanırım tekmeleri hissettiğimizde tam anlamıyla anlıcaz ya da kucağımıza aldığımızda sağlıkla kolaylıkla nasib olsun 🤲🏻 Bebeğin büyüdüğünde ultrasonda gördüğünde de o moda giriyorsun biraz biraz 🌸
CKATAR Sağlık ocağına gittim bugün kan tahlilerini öğrenmek için 5 haftalık gebesin dedi sorun gözükmüyor dedi kadın doğuma gidip baktır dedi ne olur ne olmaz dölenme nerde olmuş diye dedi dış gebelik mi diye biraz korkuyorum hayal kırıklığı olur diye
Aslan1 CKATAR İyi düşün iyi olsun mutlu olman gerekir zaten öyle olur hissiyat hemen oluşmaz gidip kalbini dinlersen daha farklı şeyler hissedeceğine eminim ana önce kadın doğuma gözükmelisn
ravzae CKATAR dış gebelik direk belli olan birşey ama benim başıma gelmişti sadece kanda gözüküyor gebelik ama ultrasonda yok siz ultrasona girmediniz mi?