Oncelikle hepimiz insallah sag saglim kolay bir sekilde saglikla kucagimiza aliriz yavrularimizi. Bende 36+0 da kontrole gittim kilosu 2900 cikti banada kafasi biraz buyuk dedi sanirim erkek bebeklerde boyle oluyor bnmkide erkek ilk nstm oldu ve sanci falan cikmadi daha iki hafta beklemiyorum dedi bir hafta sonra tekrar gidicem ama baya asagida baya baski yapiyor dedi zaten bas asagi duruyor suan pozisyon almis sekilde bende acayip cati agrisi oluyor yatakta saga sola donemiyorum uzandigimda kalkamiyorum zorlaniyorum agridan ve asiri sekilde sirtim agriyor sanci olarakda ufak ufak bazen kasigima agri giriyor ama uzun surmuyor sadece cok ayakta duramiyorum surekli uzanma istegim geliyor