Sağlık ocağında ki ebe hanım yardımcı oldu bana sağlık ocağından yapılıyor başvuru siz yapmıyorsunuz gerçi sizin adınıza onlar başvuru yapıyorlar size bir kart veriyorlar içinde yanlış hatırlamıyorsam 450-500₺ gibi bir mebla oluyor bununla sadece süt mü alınıyor yoksa marketten diğer eksik ihtiyaçlar alınıyor mu bu konuda bir bilgim yok.. 1 hafta önce gittiğim de ebe hanım benim adıma başvuru yapacağını kartı ise belediye binasından gidip alacağımı söylemişti sanırım sadece 1 seferliğe mahsus bir şeymiş öyle duydum. Benim bildiklerim bunlar 😊 sağlık ocağınızla görüşürseniz daha sağlıklı bilgi edinebilirsiniz ☺️