cokbilmismom Karbeyaz_ hayır tüketmedim, hamileliğim boyunca hiç bir bitki çayını tüketmeyi düşünmüyorum
Boncukk123 Karbeyaz_ bitki çayı önerilmiyor canım tükettim diyenler çıkacaktır ama doktoruna danışmadan tüketme dusuk tehlikesi vs olabilir
Lotus0-0 Karbeyaz_ Ben hamile değilim tedaviye başlıycam bebek için inşallah doktorum önerdi melisa çayını gece uyumadan iç dedi. Pcos var bende pcoslarda genelde uyku düzensizliği oluyormus bendede var doktor önerdi bugun başlıycam
Karbeyaz_ Boncukk123 20 haftalık olduk bazen bunalıyorum böyle ruhum daralıyor uyuyamıyorum kendimi kötü hissettiğimde beşli içerim diye sormak istedim canım 🙏
Karbeyaz_ Lotus0-0 doktorum önermedi canım 20 haftalık hamileyim bende panik kaygı bozukluğu var bazen kendimi kötü hissediyorum korkuyorum uyuyamıyorum araştırınca Melisa çayı öneriliyor ondan sizede sormak istedim doktoruma gidince sorucam artık 🙏
Karbeyaz_ Lotus0-0 anladım ben doktoruma sormadan içmiiim o zaman 1 hafta daha dayanayım 🙏 inş en yakın zamanda sende güzel hayırlı haberler alırsın 🤲🙏
Lotus0-0 Karbeyaz_ Teşekkür ederim canım aynen dr danış bencede. Hamilelikte çnkü bitki çayları önerilmiyor diye biliyorum