pamukannesi59 Selam kızlar 20 gün sonra doğumum olacak 2. Sezaryen zorunlu olarak hastanem ilk hasta bezini kendisinin verdiğini söyledi sonrasında yanımda ped olmasını belirtti lohusa pedi daha emici olduğunu düşünüyorum kullanan tecrübe eden var mı yardımcı olurmusunuz ilk sezaryenimde 7 yıl önce böyle birşey istenmedi direk hasta bezi ile hastaneden çıkış yapmıştım
Nurmert pamukannesi59 e bebeğin lohusa pedini kullandım ben emiciliği gayet iyi , bende sezeryan oldum 10gün kan sulandırıcı iğne kullandığım için yoğundu kanamam çok güzel emdi
pamukannesi59 1s1e1d1a_ bana hastaneden deepend külot şeklindekini almayın sizin için zor olur dediler siz deepend orkid tipimi aldınız
karaguzelirem_ Depend almanızı tavsiye ederim henüz doğum yapmadım ama kimle konuştuysam depend almamı tavsiye etti zaten 2-3 gün kullanılıyor dediler (kişiden kişiye göre değişir tabiki) o yüzden depend alabilirsiniz yani..
1s1e1d1a_ pamukannesi59 bana hastaneden birşey söylemediler külot şeklinde olanlardan aldım kii etrafımda kullanan çoğu kişi memnun onların yorumuna güvenerek külot şeklinde olanlardan aldım eğer zorlanırsamda eczaneden aldırırım ama bence daha kolay gibi külot şeklinde olanlar giy çıkar iç çamaşırina bile gerek yok ama bilemiyorum deneyip göreceğiz😅
Esrapmuk Nurmert merhaba birşey soracağım neden doğumdan sonra kan sulandırıcı iğne kıllandınız bnm için çok önmli
ASE6154 pamukannesi59 ben ilk doğumumda sezaryendi depend kullandım, şimdi haziranda tekrar sezaryen olacağım yine depend tercih ederim. Arada tekrar kontrole gidersen sor bence illa ped mi olmalı diye
Nurmert Esrapmuk doktorum perinatoloji uzmanı , veriyormuş her doğumdan sonra özel bir sebebi yok normal sezeryan farkediyor mu bilmiyorum ama
Sabrusebat Ablam da iki sezaryen doğum yaptı, o da bana depend alma giyip çıkartırken zor oluyor normal kalın lohusa pedlerinden al dedi. Onlardan aldım ben de. Hastanede ilk etapta depend benzeri bez veriyorlarmış zaten.
M198935 Sabrusebat bende depend almadım lohusa pedlerinden aldım bana dahaa kolay geliyor 3.sezayenim hep aynı şekilde yaptım
BenSem pamukannesi59 canım hastanenin verdiği bezler rahat olmuyor. Kanama olunca ortada toplaşıyor ve aşırı rahatsız ediyor ayrıca sızma yapıyor. Ben deepend aldım ilk gebelikte aşırı rahat ettim. Tavsıye ederim