Evinuuu benim ikinci gebelik ondan alışık olduğumu için güya bu kolay geçiyor ilk bebeğimde sabah akşam kusuyordum bulantım vardı berbat durumdaydım 10 kilo vermiştim şimdi ikincisi bunda bulantı var çok şükür şuana kadar kusma bir kere oldu, çok zor yaa bulantı berbat bişey her şeyden tiksiniyorum evde yemek yapamıyor resmen bulantidan. Ama sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲 gerisi boş biz çekeriz acısını yeterki onlar iyi olsunlar 🥰