ikiprensannesi53 aliks hayır 2 kez yaptım sıkıntım yok arkadaşım 2 kez yapti sıkıntısı yok en basiti anneannem bile 11 kere doğum yapmış olmasına rağmen normal duruyor
__mom1 Benim dikişim açıldığı halde açılmayan kısım tamamen eski haline döndü görüntü olarak bence vücut kendisini onarıyor bir şekilde