Alpasel suan çıldırıyorum ağrıdan , sabaha kadar uyuyamadım. Hala devam ediyo lanet agrı.
35+6 haftalık hamileyim. Ya bi kaç doktor yorumu okudum , çokta tavsiye edilmiyomus hamilelikte diş tedavisi , iltihap var dişimde antibiyotik kullanmak istemiyorum bide .
Kaldı böyle dayancam artık ;( cok sıkısırsam parol içiyorum. Dayanabildigim kadar dayanıyorm. Bide doktor dedi diş ağrısı erken dıguma sebep açar. Diken üstündeyim.