Elif3333 fetal tedavi yapıyomuş yani anne karnında müdahale ediyormuş hasta bebeklere.. Benim bebeğimde kistik higroma ve diyafragma hernisi teşhisi kondu 20 haftalığım bi umut doldu içime o doktoru bulunca.. Gidip tedavi görüp sağlıklı doğan bebekler çok..