Papatyaebru Bugün hastane randevum vardı bebişimin kilosu 2150 gr çıktı doktor bir hafta önde dedi sizce normal mi kızlar
Seymanurbozdag12 Papatyaebru 35+5 im bebegin kilosu 2300 biraz minyon bir bebekmis bizimki de doğuma 2 hafta var bakalım
Rukenn Seymanurbozdag12 34+2 benim de 2272 kilo bana da bi hafta geride dedi gobek cevresi sorun olur mu dedim minyon olur dedi ama internetten baktigim kadariyla haftasiyla uyumlu gozukuyor
Birsen56 Kızlar bugün dr gitim son adet tarihine göre 22 haftayım dr 2 hafta geriden hesapladı 20 haftalık diye 2iz bebeklerde 350 gr diğeri 369 çok küçükler bebeklerin dedi perinatoloji dedi küçuklermi sizce
Birsen56 Papatyaebru yane elimden geldiğince onlara kilo yapacak şeyler yiyom ama yinede ben kilo alıyom bana kilo oluyo hep anlamadım hayırlısıyla sağl7kşa alal7m kucağımıza
Papatyaebru Rukenn doktorumuza güvenmemiz gerekiyor bence bu süreçte onlar gelişimini takip ediyorlar hafta hafta aldığı kiloları bizden daha iyi biliyorlar
Seymanurbozdag12 Rukenn aynen bende başka bir doktora da sordum normal kilosu dedi sağlıkla alalım kucağımıza inşallah benim 2 hafta var doğuma