mrsmom_ Arkadaşlar merhaba evde boya işleri vardı bugün tiner kullanmışlar üst katta duruyordum ama dışarı cikacaktim haxirlanmak icin indim 15 dk falan durdum hala burnmdan gitmiyor kokusu bi sakıncası olur mu bilgisi olan var mı
Nesfur41 mrsmom_ Hamilelikte kimyasal koklamak tabiki tavsiye edilmez 15 dk çok uzun bir süre değil bir şry olmaz aşlahın izniyle
MrsMommyy1 mrsmom_ birdahaki sefere böyle ortamlarda bulunmayın içiniz rahat etmezse muayene de olun çekinmeyin siz gebesiniz önceliklisiniz her alanda
ikiprensannesi53 mrsmom_ tiner herkesi tıkar elbette bebeği de rahatsız edebilir temiz havada dur bolca balkona çık otur hava güzelse dışarıda yürüyüş yap
mrsmom_ Burda ozel doktor yok devlette de sira olmuyor sıkıntı degilse acil olarak basvurmayada cekindim daha acil insanlarin hakkina girmeyeyim