ozgekader Bugün detaylı ultrasonum vardı doktor 3,4mm orta büyüklükte kalbinde delik olduğunu söyledi gebelikte kapana bilir ama orta boyut olduğu için kapanmayadabilir dedi doğunca da 2yaşına kadar kapanma ihtimali var dedi bu durumu yaşayan varmı