Gnc3371 Merhaba adetime 3 gün var bugün sabah erken gebelik testi yaptım 5 dk içinde çok silik ikinci çizgi çıktı sizce gebelik var mıdır 
zumraninannesii Gnc3371 benimkide böyleydi ve gebe olduğumu öğrendim inşallah vardir seninki de 6+4 haftaliğiz hayırlısı olsun inşallah sagili bı şekilde kucağımıza alırız bebislerimizii
Deletedmom_87 Gnc3371 şimdi gördüm canım silik bir çizgi gördüm ben ama kaç dakika içinde çıktı bu çizgi
aylzz1 Resim çok kötü çıkmış ama silik çıkmış bir çizgi var yarın tekrar yap canım ama bence pozitif testin
Gnc3371 zumraninannesii testi bugün tekrarlardim negatif çıktı ve adet oldum demekki dün test yanlış göstermiş
Silaybooo123 Gnc3371 bende göremedim resmi ama vardır silik dahi çıktıysa ama çok küçüktür daha kan test verip emin ol ona göre hareket büyük ihtimalle var Rabbim gönlüne göre versin