Merhabalar. 36 haftalık gebeyim. Nst de yüksek sancılar çıktı, biraz da bebek iri, iki hafta önden gidiyor. Doktor önlem amaçlı ciğer geliştirici iğne yaptı. Her an gelmek isteyebilir dedi bebek. Çok baskı yaparsa eski sezaryen dikişlerine zarar verebilir dedi.
Bu hafta itibariyle bu iğneyi olup, bebeği küvezde kalmayan annelerimiz oldu mu? Bilgi verirseniz çok mutlu olurum 😌