Arkadaşlar bende 2 kere düşük yaşadım ve doktorum bendende genetik test eşim ve benden , ve ekstra da bende kan pıhtılaşma testi istedi bende şehir hastanesinde tıbbi genetik bölümüne gittim ve kan aldırdık sonucun 2 ay sonra çıkacağını söylediler ve öyle de çıktı. Şükürler olsun ikimizde de birşey çıkmadı. Sadece benim kan pıhtılaşmada bir tane değer pozitif çıktı heterozigot diye oda çok normal herkeste öyle çıkar dedi. Doktoruma gösterdim sonuçları güzeldi dedi sonuçların ve bundan sonra şuan gebelikten önce corasprin ve folik asit kullan dedi sonrasında gebe kalınca kan sulandırıcı iğneye başlıcaz dedi. Yani benim sürecim bu şekilde arkadaşlar