Gozdecaner Merveee000 Esenyurt dışında varmı şubesi bilmiyorum ama hep yorumlarına baktım para tuzağı ve ilgisizlikten ihmalsizlikten ibaret diyende var belli başlı doktorlardan memnun olanlarda var ben pek guvenemedim avcılar Anadolu’da devam edeceğim sanırım fiyat araştırması yapıyordum son 56 dayım
Busradc-1928 Merveee000 Merhabalar Reyap hastanesinde yasemin hanıma takipliyim bende kendisi harika bir doktor kesinlikle şüphesiz öneririm muayenesi ve muayene sonrası telefondan her seferinde bütün sorularınıza geri dönüş yapar ☺️ Hastane olarak da neden olumsuz yorumlar yapılıyorum anlamıyorum Reyap hastanesi kesinlikle çalışanları ile birlikte harika bir hastane. Bir çok hastaneye gittim İstanbul’da Reyap hastanesinden mennun kaldım ☺️
Merveee000 Gozdecaner Aa öyle mi bende bi yerde gördüm memnun kalınmıştı sizin gittiğiniz hastane doğum ücreti belli mi
rabiaozcans ben o hastanede Nereida Hanım’a takipliyim, henüz doğumum gerçekleşmedi ama memnunum şimdilik. aynı hastanede aynı doktora kuzenimde doğurmuştu 2 sene önce. o çok memnun kaldığı için bende orayı tercih ettim
aysenurokutucu Bende orada gönül hanımda takipliyim hatta saha bugün gittim kontrole şuanlık memnunum doğum nasıl olur bilemem
Kayrasmom_ Kızlar aranızda şeker yüklemesi yaptıran varmı bende yasemin hanıma takipliyim bu kontrolümde yapılcak acaba fiyatı nedir
Busradc-1928 Kayrasmom_ yaptırdım çok rahattı ama ne kadar olduğunu hatırlamıyorum bir kaç test ile birlikte 600 tl ye yakın bir ödeme yapmıştım ama sadece şeker yüklemesinin ücreti değil bu tabi ☺️