Kiymetcetinel Kızlar sağ gözümde önce agrı hissettim şöyle 3 dakika kadar bulanık gördüm rahatsız oldum 29+0 dayım ciddi bir sorun oluşturur mu acaba doktora gitmeli miyim ?
matmazellayy Kiymetcetinel Hmm o zaman sizinkini bilelemem benim 9 olunca düştüğünü fark ediyorum genelde 10.50 11 civarı benimde tansiyon düşüklüğü çok yaşıyorum benim de gözlerim kamaşıyor bulanıklaşıyor sizin de öyle sandım
matmazellayy Kiymetcetinel Hmm o zaman sizinkini bilelemem benim 9 olunca düştüğünü fark ediyorum genelde 10.50 11 civarı benimde tansiyon düşüklüğü çok yaşıyorum benim de gözlerim kamaşıyor bulanıklaşıyor sizin de öyle sandım
matmazellayy Kiymetcetinel Hmm o zaman sizinkini bilelemem benim 9 olunca düştüğünü fark ediyorum genelde 10.50 11 civarı benimde tansiyon düşüklüğü çok yaşıyorum benim de gözlerim kamaşıyor bulanıklaşıyor sizin de öyle sandım
matmazellayy Kiymetcetinel Hmm o zaman sizinkini bilelemem benim 9 olunca düştüğünü fark ediyorum genelde 10.50 11 civarı benimde tansiyon düşüklüğü çok yaşıyorum benim de gözlerim kamaşıyor bulanıklaşıyor sizin de öyle sandım