Hamide-uu Merhabalar bugün gittigimizde 2farklı kesenin oldugunu gördü doktorumuz ama şuan 5 hafta 4 günlük kalp sesini dinleyemdik doktorum 1 hafta somra gelin dedi biraz korktuk acıkcası
yagmurrrra Hamide-uu o haftada duyulmuyor ki zaten çok normal bende ikizlerim 7+5de falan duymuştum kalp atışını
gamzecgr Hamide-uu hayırlı olsun 💐erken daha biz de keseleri 5+2 de gördük 6+2 de kalp atışlarını duymuştuk sizde haftaya ya da en geç 8.hafta duyarsınız
Hamide-uu Teşekkür ederim bu arada daha cocuk gözükmüypr falan diyince biz korktuk acıkcası ama bakalım haftaya cuma tekrar gidicez inş kötü birşey yoktur