Kızlar adetime 8 gün var iki üç gündür kasıklarım feci ağrıyor kendimi çok yorgun hissediyorum. Yüzümü sivilce bastı(normalde hiç çıkmaz) ve karnımda gebelik çizgisi gibi bir çizgi oluştu kime göstersem bu gebelik çizgisi diyor(erken olduğunu biliyorum) sizce ne zaman test yapmalıyım hangi testi önerirsiniz