Kızlar 9+8 kanama geçirdim bebek dışı kese vs alakalı değil çok şükür bebeğim iyi Şuan 11+3 günlük ocağın başında eşim tıklım izine ayrılcaktı 1 ay memleketime ailemin yanına gitcektm kendi arabamızla ailem Sinop’ta ben Antalyadayım Şuan şükür iyiyiz ilaç içiyorum ama evham yaptığım için doktor dinlenerek gidebilirsin ama bu pimpirikliyken nasıl çıkcaksın yola dedi 3 ayı geçmiş olcak ailemi çok özledim yazında gidememiştim onlarda gelmiyor kız kardeşim okula gidiyor tekrar sorcam gittiğimde