Raabiagundasi Bat yarın ben test yaptım maalesef yok ilk önce az da olsa çizgi görmüştüm sonradan göremedim
Prmdkanneee Raabiagundasi bende de az bi lekelenme oldu galiba regl olucam 🥺 ümidini kesme sen hala regl olmadıkça şansımız var
ffckizannesi Raabiagundasi erkenlerde çıkmayıp normal kadette çıkıyor bazen benm iki gebelikte de öyle oldu