Ess23 6 haftalık bir bebiş geçen haftadan bu yana gelişim göstermemesi durumunu yaşayan var mı kalp atışlarını duyamadık
Kelebekmisaliihayat Ess23 ben 7 haftada kalp atışını duymuştum. 9.haftalara kadar bekleyen de var. Gec döllenme olmuş olabilir. Sabırla bekleyin.
Sibel3437 Ess23 8. Haftada kalp atışlarını duymuştum 6 haftalikken kese var bebek yok denmişti bu dr ve cihazla alakalı.. Yani devlette görünmüyor özelde görünüyor ama kalp atışı için özel 7. Haftada söyler devlet 8.hafta daha net olur panik yapmayın Ess23 ve sonrası
ilaycete213 @Ess23 canım benim sözde bende 6 haftalığım ama bebeğim gözükmüyor kese tek var ama son adet tarihim 30 Ekim 21 Kasım’da yaptım negatif 1 Aralık’ta yaptım pozitif bende geç dolenme olabilir die dusunuyorum seninlen aynı durumdayim
Ess23 Kelebekmisaliihayat 1 haftadır boyunda bir gelişme olmamış buda mı acaba geç döllenmeyle alakalıdır böyle bir durum yaşaym var mı acaba merak ediyoruz
merosca- Bende 7 haftalığım kese var ama 2 hafta sonra gel dedi kalp atışını dinleyemedik sat benim de 24 Ekim ama geç döllenme dedi uyumlu değil dedi ama hafif de kanamam var