Dryfrmzz25 Deletedmom_789 12+4 de öğrendik erkek🥰hemde devlet hastanesi söyledi 15 haftalıkken de özelde kesinleşti
Ozzge31 Smyklkc maşallah erken değil mi ya bende 12+4 haftalık gebeyim bugün kontrolümüz var soracağım cinsiyetini:)
Busus Yarin hastaneye gidicez cinsiyet öğrenmeye 13 haftalik cinsiyet öğrenebilir miyiz devlet hastanesinde
Nare-21 Busus devlettekiler yeni huy edinmiş cinsiyet söylemiyorlar sanki söyleyince ceplerinden gidiyor gibi
Smyklkc Ozzge31 ilk bas göremedik meyve suyu içip çikolata yedim hareketlendi tekrar baktı doktor o şekilde görebildi ama bu haftalarda değişebilir diyorlar bilmiyorum 😁
Adenala Deletedmom_789 Haftada kız dedi 19. Haftada kız tahminim dedi bugün farklı bir doktora da görüneyim dedim o da kız dedi
Masaalll Adenala Ya resmi varmi bacak arasının acaba bana fa kız dediler 20 de ama 16 da kesin erkek demişlerdi bacak arasi fotoğrafları da var ama emin olamıyorum