Merhaba kızlar 9 aylık süreci geride bıraktım çok şükür 12.12 Salı günü 2. Sezeryan doğumum gerçekleşti benim ilk doğumum fazlasıyla travmatikti bu yüzden bu süreçte burda yaşanan güzel doğum hikayeleri okuyarak hep kendimi motive etmiştim bu sefer belki benim hikayem korkanları motive eder diye yazmak istiyorum kendi isteğimle planlı bi sezeryan oldum spiral anesteziyle ilki geneldi bu sefer spirali denemek istedim iğne biraz canımı acıttı ama bu çok normal tek yaşadığım sıkıntı o oldu diyebilirim sonra müzikler eşliğinde güle oynaya ameliyatım gerçekleşti ben biraz fazla korkuyorum diye hafif bi narkoz verdiler uyumadım ama kafam da güzel oldu oğlumun aglamasına şahitlik ettim öptüm kokladım ve sonrası yok sanki bi anda her şey bitti ve ben odama çıktım ardından bebeğim geldi ağrım sızım olmadı diyebilirim ayağa kalkışım da cok kolay oldu hiç bu kadar beklemiyodum bugün 3. Günüm ve gerçekten cok iyiyim dilerim rabbim bekleyen herkese güzel ve kolay doğum nasip etsin❤️