Birhayalimvr Kizlar ya tedaviye dün başladik bugun cok kotu grip oldum hastane uzakti evime sanirim üsüttum suan dogal seyler icmeye calisiyorum ama ilerleyecek gibi basina gelen var mi ilac kullanimi yasak mi bu sureçte
Venus_ Geçmiş olsun canım bende geçen hafta başladım tedaviye ve aşırı öksürük afedersin balgam hepsi vardı. Antibiyotik kullandım dr sorun olmaz dedi ama sende bi danış istersen Birhayalimvr
Kanatsiz_1_melek Birhayalimvr valla bende tam başlamıştım korono olmuştum iptal olmuştu bir kerede daha yaptirdim yumurta toplama günü resmen oluyordum mide bulantısı baş ağrısı bitsin gitsin diye baktım açıkçası.. ilaçta kullanmanıza izin vermiyorlar doğal yolla umarım atlatirsiniz
Birhayalimvr Birhayalimvr kizlar basina gelen olur diye yazmak istedim bugun aile hekimim nurofen ve gargara yazdı hemen tup bebek doktoruma sordum kullanabilirsin dedi bilginiz olsun sizinde
Venus_ Ben tedaviden bi gün önce acile gitmiştim o yazdı sonra iğneleri kullanmaya başladığımda zaten içiyordum kendi dr söyledim ben ilaç kullanıyorum hastayım diye bişey olmaz demişti ama yinede dediğim gibi sende bi sor canım@“Birhayalimvr”#p30620411
Birhayalimvr Kanatsiz_1_melek kotu olmus canim ya kotona tabi cok ciddi bir vaka onun olaclari daha agir oluyor ben sordum doktoruma nurofen kullanabiliyorum cok sukur insallah 2 3 gune atlatirim