Kızlar 30 hafta 2 gün hameliyim dün sağılık ocağa gittim kan değeri bakmak için b12 85 çıktı anlamadım ki niye düşük çıktı vitaminler kullanıyorum asılmda
Ve bu günlerde yorgunluk var di az bi şey yoruyorum oturmak istiyorum doktoruma daha önce söyledi vitaminlerin kulan dedi ama kulaniyorum dekabit gynofer magnorm ve d vitamini 🙄
böyle bi şey yaşayan var mi 😦
Endişelendim biraz