Yagmurakyurek Merhaba hanımlar uygulamaya göre 3gun önde benim bebiş 30haftligiz ? Sizce hastene çantasını kıyafetlerini ne zaman yıkamalıyım ilk gebeliğim fazla bir bilgim yok kaçıncı haftada yapmalıyım sizce çok heycanliyim her hafta daha da heyecan var üstümde 🥰😇
Habibe_ Yagmurakyurek ben İlk hamileliğimde 30.haftada başladım zaten direk bitmiyordu hep bı eksik çıktığı için 🤣🤣 35.de bitmişti komple
KuzeyinAnnesi10 Yagmurakyurek 28 29 gibi yıkadım ütüledim. 32 de çantasını hazırladım. İyi ki erken yapmışım çok zor oluyor
umaydurununannesi Yagmurakyurek yıkamaya utulemeye basla canım 29 um yıkama utuleme bıttı ınan utu yaparken zorlanıyo ınsan cantayıfa yavaadan hazırlıcam sureklı eksıkler cıkıyor
Yagmurakyurek Kubra2707 bende öyle yapayım o zmn 32-33arasi yıkım beşiği ne zaman kurdunuz peki ben onuda kurmadimda 😇
Habibe_ Yagmurakyurek gün geçtikce hem ağırlaşıyor insan ,bide ben son ana bırakıp strese girmek istemedim ,en azindan eksikleri tamamlayarak gittim,başla canım sakin sakin anca yaparsın Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
AsPandaa Yagmurakyurek bende aynıyım 😅 30+3 deyiz daha beşik falan hazır değil hastane çantası bile yok ortada 😂😂
KuzeyinAnnesi10 Yagmurakyurek çok zor oluyor herseyi bi an önce yap sonra çok ağrılar oluyir yerinden kalkamıyorsun
Yagmurakyurek Habibe_ amin inşallah beşiğini ne zaman kurim peki kiayfetlerini yıkayıp hstne çantasını hazırlanan beşik falan kalior geriye onudami kurdurayim eşime
Habibe_ Yagmurakyurek valla beşik sana kalmış 35.den sonra da kurdurabilirsin eğer erken doğum riskin yoksa