Melike3406 Evet anneler yarın doğuruyorum ,sabah 6:30 da hastane de olmam gerektiği söylendi.2.sezeryanım olucak Allah’ın izniyle sağsalim kucağımda olmayı nasip etsin 🥹hem heyecanlı hemde endişeliyim ama çokta mutluyummmm❤️❤️❤️
Meliksah1453 Melike3406 Allah’ım sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım benim çok güzel bir duygu
Melike3406 Tugces27 maalesef öyle bir seçim olmuyor doktor karar veriyor ,benim ilki sezeryan olduğu için 2.de öyle oldu😇