yagmuraktas Herkese merhaba salı günü bu hastanede doğum yapacağım, doktorum Tülay Koldaş. Bu hastanede doğum yapan varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Odalar nasıldı, hemşire ve ebeler iyi mi merak ediyorum
BetulSahinkaya Selamlar. Ben de aynı hastanede doğum yapacağım. Deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.