Alyamerve yaptırmanizda fayda var derim çünkü ben yaptırdım yüksek çıktı diyet yapıyorum 1 1bucuk aydır ve hergun ölçüm yapıyorum degerlerim yüksek çıkmaya devam etseydi insüline baslicaktik ama gerek kalmadı. Doktorunuza mutlaka danışın derim yinede siz bilirsiniz