Merhaba arkadaşlar ben 9 yıldır evliyim 7 yaşında kızım var birinci gebeliği normal yollarla hamile kaldım evlendikten 9 ay sonra şimdi 2.bebeği istiyoruz ama olmuyor kızım olduktan sonra hiçbir şekilde korunmadım ne hap ne sprail ama olmadı eşimde bende doktora gittik ikimizinde bütün sonuçları temiz rahim filmi de çekildim temiz doktor psikolojik olduğunu söyledi kafaya taktığım için olmadığını tedavi başlamadı ara ara kontrol amaçlı gittiğimde yumurtalıklarım hormanlarım temiz çıkıyor benim gibi olan arkadaşlarım var mı ? Sizce artık bir tedaviye başlamalı mıyım ?