Kızlar bugün 39+1 olduk. Muayenede geçen hafta da 1cm açılma vardı bu haftada 1 cm dedi doktor. Bir de biraz zorladı sanırım kanama oldu, rahim ağzı yumuşak normal dedi. Kahverengimsi kan geliyor hâlâ yarına kadar biter dedi. Pazartesi tekrar çağırdı, eğer bebek kanala inmezse suni sancı versek de işe yaramaz dedi. Sezaryen yaparıza getiriyor kısacası. Ne yapsam bilemedim 41 42 haftada doğum yapanlar var, sezaryen şart değil gibi. Benimle aynı durumda olup normal doğuranlar var mı?