Merhabalar 32. Ve 37. Haftalar arasında çalışabilmek için çalışabilir raporu almıştım. 21 aralıkta 37+0 oluyoruz doğum izni başlangıcı için rapor almaya gerek var mı direk otomatik doğum izni başlıyor mu ? Bilenler varsa paylaşabilirlerse çok sevinirim teşekkürler